sobota, 17 lipca 2010

#06. Glam POP


Hej wszystkim. Dziś dla was mam makijaż w stylu glam pop. Oczywiście za bardo nie znam się na tym stylu, ale zainspirowała mnie Marina, a raczej jej sesja. Co prawda jak widać na zdj. poniżej nie ma ostrego makijażu.



Mam zamiar wczuć się w ubranie. Jest bardzo jaskrawe.. podoba mi się, nie powiem, że nie ;p Oto zdjęcie całej Mariny z tej sesji.



Otóż, jak zrobić nasz makijaż?

1. Zmywamy poprzedni makijaż.
2. Pogrubiamy nasze rzęsy mascarą.
3. Teraz wydłużamy rzęsy 2 mascarą.
4. Na górną powiekę nakładamy eyeliner.
5. Na 1/3 powieki, w wewnętrznym kąciku, nakładamy błękitny cień.
6. Na resztę powieki nakładamy cień w odcieniu mięty.
7. Pod łukiem brwiowym,nakładamy srebrzysty cień.
8. Przydymimy to troszkę, nakładając czarny cień, lub czarny cień z połyskiem. Ja wolę tą 2 opcję ;p
9. Na policzki nakładamy róż.
10. Aby wszystko dopełnić, rysujemy niebieską kredką linię pod powieką.


Instruktaż image:


0 komentarze: